Neprovede se reboot stroje
Dan Lukes
dan at obluda.cz
Sun Sep 20 12:50:29 CEST 2009
Milan Cizek wrote:
>> module_shutdown() zajistuje vyvolani a obsluhu udalosti
>> MOD_SHUTDOWN v kazdem modulu.
>> Pokud ani "zadny modul k nahrani" nepomuze, bude to znamenat,
>> ze se hry ucastni i moduly staticky zakompilovane.
> Uz to tak vypada.
V tom pripade navrhuji prevest (nejmene pro ucely tohoto pokusovani)
vsechny staticky zakompilovane moduly na dynamicky nahravane. Jinymi
slovy - udelat "minimalni" kernel a vsechno do nej dynamicky nahravat.
Pak budes moct zkouset snaz (bez nutnosti porad dokola a dokola
kompilovat kernel) ktery z modulu konkretne "za to muze". Musis doufat,
ze to nebude nektery z "nepostradatelnych" modulu, ktere proste vyhodit
nemuzes ani pro ucely pokusu.
Az najdes konkretni modul, budeme mit dve moznosti - bud' se bez nej
muzes obejit, pak ho vyhodis a mas vyreseno. Nebo se bez nej obejit
nedokazes a pak se pokusit jistit, proc se zadira. Mohlo by se to
povest. Zatim nam to "debugovani po mailu" jde docela hladce. I proto
jsem zatim nepresel na privatni komunikaci - mozna by nektere z
ostatnich pritomnych mohlo zajimat jak se takovyhle problem da
analyzovat a budeme-li mit trochu stesti, tak treba i vyresit ...
Dan
P.S. vyrobit "minimalni kernel" neni tak trivialni jak by se na prvni
pohled mohlo zdat. Ono totiz nejde vyhodit uplne vsechno - pak se to
stane neprelozitelne. Kdysi mi jako "minum" fungovalo to co jsem
pripojil nize. Jestli to bude fungovat stale nevim.
-------------------------------------
machine i386
cpu <PODLE TVEHO PROCESORU>
ident _ZERO
makeoptions DEBUG=-g
options SCHED_ULE # ULE scheduler
options INET # InterNETworking
device loop # Network loopback
device ether # Ethernet support
-------------------------------------
More information about the Users-l
mailing list