routovani broadcastu 255.255.255.255

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri May 6 14:12:50 CEST 2005


On Fri, 2005-05-06 at 13:37 +0200, Josef Hrabec wrote:
> kluci ze sousednich domu by chteli spolu hrat CS, ale neslo jim to - kdyz
> jsem na routeru udelal tcpdump na jednotlivych sitovkach, bylo videt, ze
> CS vzdy pred zahajenim hry, kdy kontaktuje hrace, zasila udp pakety na
> 255.255.255.255, proto premyslim, jak na prvni sitovku dorazivsi paket s
> destinaci 255.255.255.255 dostat na druhou sitovku a zaslat do druheho
> subnetu a obracene
> 
CS (a jine sitove hry) delaji tyhle broadcasty pro objeveni lokalnich
servru, ale (jak uz tu nekdo napsal) na internetovou hru to nema,
logicky, zadny vlyv. Kluci ze sousednich domu musi v menu objevit
polozku "Connect to server" nebo ekvivalentni a napsat do ni patricnou
IP, to jejich problemy spolehlive vyresi. Jinym resenim je propagovat
svuj server cez master servery vyrobce hry, at uz je to ID software,
nebo v tomto pripade Sierra nebo Valve, nebo kdo dnes spravuje
Counter-Strike. Popis jak to udelat bude urcite v manualu k serveru. V
takovem pripade si ho pak muzou kluci normalne vylistovat a pripojit se
na nej oblibenym kliknutim. A do tretice, aby toho nebylo malo, muzou ve
hre vyvolat konzoli a napsat jednoduche "connect ip.ad.re.sa".

Takze, jeste porad tohle chceme resit routovanim broadcastu?

m.

-- 
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge




More information about the Users-l mailing list